poniedziałek, 7 września 2015

                              Recenzja #1

                       
                 Witam was w drugim poście! Dzisiaj przychodzę 
   do was z recenzją pewnie wszystkim znanej pomadki  Babylips.


                                Seria: BabyLips Dr Rescue




            ♥Kategoria- pielęgnacja ust
        ♥Cena produktu- 9.99zł  
  ♥Marka- Maybelline 

Zalety:
-Mocny miętowy zapach 
-Nadaje delikatny kolor
-Dostępność 
-Porządnie nawilża usta


Wady:
-opakowanie 
-cena

Moja ocena
Opakowanie jest naprawde urocze ale zawsze przy 
zamykniu ociera mi się o boczną sciane po czym zostają nie ładne ślady  (widać na drugim zdjęciu).
Po za tym produkt bardzo mi się podoba między innymi 
z doskonałego nawilżenia


Czy nadają mocny kolor?

 na ustch jest on dosyć mało widoczny





5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Mam wersję niebieską! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się zdecyduje na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochamm :*
    Zapraszam na mojego bloga --> http://najaranatymbarkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sześć pomadek Beby lips po prostu uwielbiam ich zapach i nawilżenie <3

    OdpowiedzUsuń