wtorek, 8 września 2015

                     Mini Haul kosmetyczny

                       Witajcie dzisiaj przychodzę do was z mini haulem z Rossmana i natury :) 



                                       ♥Cienie Lovely nude make up kit




Bardzo spodobały mi się matowe cienie,
oprócz tego są jeszcze błyszczące ;) 

Rossman                               Cena:14.59zł


♥Lakier Eveline SOS


Jest to odżywka do kruchych i łamliwych paznokci.
Po stosowaniu przez tydzień moje paznokcie nie były już takie łamliwe.
Po dwóch miesiącach stosowania stały się twarde i już się nie rozdwajały.
Polecam ten produkt dl osób które mają bardzo zniszczone paznokcie ;)

Natura                                 Cena:9.39zł

 ♥Krem BB Maybeline


Jest świetny ze względu na ochrone przed słońcem SPF15
Zakrywa mniejsze niedoskonałości.
Mi się bardzo spodobał i napewno jak go zużyje to zaopatrzę sie
w drugi :) 

Natura                         Cena: ok.14zł

♥Żel antybakteryjny Venus


Jest moim niezbędnikiem <3 zawsze mam go w mojej torebce.
Jest to żel do mycia rąk na sucho ;)
zabija 99,9% bakterii

Rossman                           Cena: 4.99zł

♥Szampon Timotei


Zwiększa objętość włosów i ma naprawdę śliczny zapach :)

Rossman                            Cena:14.30zł

♥Żel do mycia twarzy under twenty


Oczyszcza twarz,odblokowyje pory 
i dobrzęzmywa makijarz.

Natura                          Cena:12.89zł


To by było na tyle :) Podobał ci się post?
napisz komentarz! 



2 komentarze:

  1. Świetne zakupki! Moja ulubiona paletka i żel antybakteryjny! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam krem BB! i mam o nim taką samą opinie jak ty!

    OdpowiedzUsuń