środa, 23 września 2015

Q&A

Witajcie w kolejnym poście :) W dzisjeszym post jest abyście mnie trochę
bardziej poznali :)


1. Jakie jest twoję ulubione zwierzę?
Zdecydowanie Psy :)


2. Jakie filmy lubisz?
Uwielbiam filmy akcji <3
Moje ulubione filmy które mogę cały czas oglądać <3

"Więzień labiryntu"


"3 metry nad niebem"


"Na skraju jutra"


"Niezgodna"


3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Spotykać się ze znajomymi, oglądać filmy :)
czas poświęcam też na harcerstwo i kółko teatralne

4. Lubisz lektury?
Raczj nie

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Lubię pop i rock :))

6. Czy masz zwierzątko domowe? Jeśli tak - jak się wabi?
Niestety nie mam :( 

7. Czy uprawiasz jakiś sport?
Chodzę na sks z siatkówki i bardzo lubię piłke nożną ♥

8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
To trudne pytanie. Jeszcze się nad tym nie zastanawiałam

9. Twój ulubiony dodatek?
Zdecydowanie buty

10Do której klasy teraz uczęszczasz?
I gimnazjum :))



Spodobałi c sie post? Zostaw komentarz!





6 komentarzy:

  1. Wybieramy się na II część Więznia? :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super post ;) mozna sie o Tobie troche dowiedziec ;)
    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezgodna ♥ czytałam książkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że istnieje coś takiego jak Q&A. Można dzięki temu poznać inne osoby. Niezgodna i na skraju jutra to świetne ekranizacje, ale moim zdaniem nie mogą się równać z książkami. Tam historia jest bardziej rozbudowana i pozostawia miejsce wyobraźni.. Pozdrawiam :)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Więźnia Labiryntu i Niezgodną ♥ Oglądałam filmy i czytałam książki :D

    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny post!
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam kochana
    Ps.Może wspólna obserwacja

    OdpowiedzUsuń